Гарантія та сервіс

Товари, куплені в інтернет-магазині Sanexpert.com.ua, сертифіковані і забезпечуються фірмовою гарантією, термін якої встановлюється фірмою-виробником.

При виникненні гарантійного випадку (необхідності ремонту) вся продукція обслуговується авторизованими сервіс-центрами.

Підставою для гарантійного обслуговування є наявний у Вас оригінальний гарантійний талон із зазначенням дати продажу і штампом нашого магазину.
Адреси та телефони сервісних центрів містяться в гарантійному талоні, і, також, в розділі «Сервісні центри» нашого магазину.
 
Початок гарантійного терміну обчислюється з моменту передачі товару продавцем покупцеві, або, в окремих випадках, з моменту підключення і початку експлуатації, дата якої повинна бути завірена представником авторизованого сервіс-центру.

У гарантійному ремонті може бути відмовлено у випадках:

  • недотримання покупцем вимог виробника, зазначених в гарантійному документі;
  • недотримання правил експлуатації, вказаних в інструкції з експлуатації даного виробу;
  • недотримання правил установки;
  • відсутність оригінального гарантійного документа;
  • при відсутності в гарантійному документі таких відомостей: дати продажу, печатки організації-продавця, підпису продавця;
  • внесення будь-яких виправлень (змін) у текст гарантійного документа;
  • ремонту не уповноваженими на це особами, якщо такий ремонт спричинив за собою несправність в роботі вироби;
  • розбирання вироби, зміни конструкції і інших втручань, не передбачених інструкцією;
  • необхідності заміни освітлювальних ламп, фільтрів, а також скляних і переміщуються вручну пластикових деталей;
  • неправильного користування витратними матеріалами або використання витратних матеріалів, непридатних для даного вироби;
  • несправностей і пошкоджень, викликаних екстремальними умовами і дією непереборної сили (пожежа, стихійні лиха і т.д.);
  • недбалого зберігання та / або недбалої транспортування власником;
  • ушкоджень (відмов) техніки або порушень її нормальної роботи, викликаних тваринами або комахами;
  • включення вироби в мережу з неприпустимими параметрами;
  • використання виробу з метою, для яких воно не призначене;
  • попадання у внутрішні робочі обсяги сторонніх предметів, дрібних деталей одягу, рідин або залишків їжі.

 Обмін і повернення товару неналежної якості проводиться за висновком авторизованих виробником сервісних центрів.