Для поліпшення якості сервісного обслуговування в Україні компанія Grohe змінює схему оформлення та компенсації рекламацій.
Відтепер всі звернення щодо рекламаційних випадків мають надходити до кол-центру Grohe, який оперативно вирішуватиме будь-які проблеми покупця, що можуть виникнути із продукцією.
Номер телефону кол-центру Grohe: 0800 502 520 (вказаний на виставкових стендах, у гарантійних талонах і на сайті www.grohe.ua).
Кожен кінцевий покупець, В2В-клієнт чи імпортер може звернутися за цим номером телефону і отримати кваліфіковану допомогу у питаннях заміни/відшкодування продукту, якщо випадок визнаний гарантійним, або будь-яку іншу інформацію щодо подальших дій, якщо не визнаний.
Кінцевий покупець може звернутися зі скаргою як у кол-центр Grohe, так і в точку продажу, проте в будь-якому з цих випадків скарга має бути переадресована у кол-центр, який самостійно надасть кінцевому покупцеві новий продукт та/або консультацію щодо рекламаційного випадку.
Для В2В-клієнтів тепер немає необхідності, як раніше, звертатися до постачальника-імпортера за компенсацією рекламації. Виключенням є виявлення рекламаційного випадку під час приймання товару - тоді має бути зроблено повернення, і постачальник-імпортер має вирішувати питання з кол-центром Grohe самостійно.
Телефон кол-центру Grohe в Україні: 0800 502 520
ГАРАНТІЯ ВИРОБНИКА GROHE 5 РОКІВ
5 років для змішувачів всіх типів, інсталяційних систем.
2 роки для Aquatunes, душових та висувних кухонних шлангів і розпилювачів всіх типів.
6 місяців для аксесуарів всіх видів. Дана гарантія поширюється тільки на вироби, що використовуються в особистих, сімейних або домашніх цілях, не пов'язаних з підприємницькою діяльністю.
При застосуванні виробів в громадській або промисловій сфері діяльності гарантійний термін становить 1 рік (6 місяців для аксесуарів всіх видів).
Увага! На частину продукції Grohe надається гарантія 10 років.
Телефонуйте і ваше питання буде вирішено!